logo banner
29. nov 2010 14:58  

Nu er det vist slut med at klage...

Eftersom mekanikeren sagde til mig idag "Det kan ikke lade sig gøre, sådan er det bare!". MEN KAN DET VIRKELIG PASSE? smilie
Min historie er at jeg har problemer med at få mit passagersæde frem, hvis jeg skal have nogle på bagsædet. Første gang jeg påpegede fejlen, var deres undskyldning at jeg skulle tage fat MIDT på stangen! (den stang som er på siden af sædet). Anden gang jeg påpeger min frustration, er deres forklaringen, at jeg skal skubbe ryglænget HELT frem, før jeg kan få sædet til at køre frem... Er lige kommet hjem fra værkstedet, og denne gang siger mekanikeren at det ikke skal kunne lade sig gøre at få sædet frem ved brug af stangen på siden af sædet, men at det KUN er stangen under sædet man kan bruge, hvis man vil have sædet frem... ØH NÅ? Jeg informerer ham om de andre forklaringer jeg har fået af dem tidligere, men dem ville han ikke tage ansvar for. Da jeg så spurgte vedkommende om det så var meningen at for hver gang skulle have en på bagsædet, så skulle FØRST tage fat under sædet, hvorefter man skal hive i stangen på siden? Ja, var svaret! Og hvis jeg skulle have et barn ind i bilen? "ja så køber man en bil med 4 døre!" Blev der sagt... "Tusind tak for det, Hr. mekaniker" Jeg nævner ingen forhandlernavn, men det starter med N. der er et O. imellem og slutter med Jensen.
Kære Suzuki Swift ejere med 3 døre, kan jeres passagersæde skubbes frem uden problemer?
Ps, jeg har ALTID været stolt og glad for at eje min Suzuki Swift, men er ikke stolt over mit værksted/forhandler pt.

29. nov 2010 15:15  

1

Hej Marie.

Jeg ville tage og finde et andet værksted.. hvis dit sæde ikke fungere..så fungere det ikke og du kan reklamere over det indtil det virker!
29. nov 2010 15:39  

2

Jeg har en 3 dørs og mit sæde glider let frem når man trækker i pinden på siden smilie så er da for sygt dårlig service du har fået smilie
29. nov 2010 16:10  

3

jeg har også en 3 dørs og min virker også fint...

så de burde da bare tage og lave det i stedet for at komme med alle mulige forklaringer
29. nov 2010 17:23  

4

Find et andet værksted. Det er utroligt så stor forskel der er på forhandlerne.
29. nov 2010 17:28  

5

Ja, der er ikke andet at gøre end skifte/finde et andet værksted.. smilie
Men hold op hvor er det en mærkelig hjælp/service du har fået, men kender selv problemet med forhandlere der ikke giver samme service som man egentlig forventer/håber på.. smilie
You've want some
Come get some
29. nov 2010 19:19  

6

mit sæde køre også udemærket smilie
29. nov 2010 21:11  

7

Hej jeg har det samme problem men jeg har ikke snakket med værkstedet endnu.
29. nov 2010 22:09  

8

Tag og ring direkte til direktøren ved NO Jensen, mener han hedder Søren og forklar problemet og din oplevelse med mekanikeren
29. nov 2010 23:22  

9

Det er fanme for dårligt. Brok dig til toppen, som Kreler skriver...
Rep. af biler - sker hver eneste dag
29. nov 2010 23:37  

10

wow. der er forskel på fisk.... sikken behandling du har fået af dem.... men ja det samme behandling jeg har fået ved fjerritslev autocenter.. jeg skiftede endda til n.o.. der har aldrig været noget. :-0 men ja du skal da vist lige have fat i direktøren. mener ikk han finder sig i sårn en behandling du har fået... smilie
jeg er lebbe.. deal with it boys!!!!
30. nov 2010 18:50  

11

Jeg har ligeledes en 3-dørs, ingen problemer med at få sædet frem og tilbage, så.. nyt værksted til dig! det skal du ikke finde dig i, held og lykke smilie
30. nov 2010 20:14  

12

Jeg ville ikk skifte værksted i sån en situation.. Nææ.. Du skal sq vinde den kamp, gør som jeg gjorde efter en reklamation af rep af en forsikrings skade.. Jeg havde haft min på værksted, for at få malet fra og med bagdør i højre side, og til og med for dør i venstre side, bagom, der på c stolperne var der slibespor hele vejen ned, og MANGE støvkorn i lakken, så jeg kørte ind og snakkede med værkføreren på skadecenteret ved min forhandler, og han var ude og se på bilen men kunne ikk se nogle problemer, så jeg gik ind og tog fat i direktøren, han gik med ud og så på bilen, og kunne sagtens se fejlen, så han tog fat i værkføreren tror han fik en røffel, min bil blev sendt til maler igen, med fri lånebil...

Så tag fat i toppen..
Log ind
Opret bruger
Seneste billeder Android bilradio Android bilradio Android bilradio Android bilradio Android bilradio