logo banner
8. maj 2011 21:39  

suzuki swift cabriolet

Hej..

Jeg går her og drømmer om at lave min swift om til en cabriolet.a smilie
www.teamswift.net/viewtopic.php?f=14&t=35310

jeg søger bare en godt sted hvor denne drøm kan blive opfyldt.
det skal self være noget som ved hvad de laver. smilie
prisen er pt. ligemeget.
nogen som ved en kender en side/sted/person? smilie

8. maj 2011 22:18  

1

Det er ikke for at ødelægge dine drømme - men man må ikke skære taget af en bil med selvbærende karos, du kan ikke få det synet og bilen kan ikke holde, den bliver skæv.

På mange biler er selv forruden en del af den selvbærende karos - ruden er i sådan et tilfælde limet i.
[Slettet bruger]
...
9. maj 2011 04:35  

2

du kan ikke få den godkendt uanset hvad bagefter..
9. maj 2011 09:56  

3

det er så ikke helt rigtigt..... man kan godt få den synet hvis man kan få en tüv godkendelse eller den er synet og godkent i et andet eu-land.
ligesom der var stor polimik da man skulle syne og godkende de gokarter og ATW´er.

så hvis man kan få nogle til at lave det og forstærke den og få en tüv godkennelse og eller suzuki. danmark siger god for ombygningen kan det lade sig gøre.... ikke at det er nemt.....


dertil kommer så hvor meget told & skat skal ha i afgift for bilen bagefter... den skal afgiftberegnes som en ny bil så derfor kan det godt betale sig at starte med en swift uden afgift til at starte med

vi har gjort det på en gammel fiat 127 med afgift på og fik den godkent.. afgiften på en denganng 26 år gammel fiat capriolet var Kr. 12.589.-

den nemmeste måde at lave det på, så man ikk skal forstærke panelerne mv er at fulssvejse dørene så man ikke kan åbne dem.... men de er massere af link rundt omkring disse ombugninger.. her på nettet...

man man kan få plader på men det er en lang og sej kamp så er det spørgsmålet om man vil tage den op sammen med pengepungen.....
9. maj 2011 17:45  

4

Det er allerede undersøgt, og det kan ikke umiddelbart lade sig gøre. Bilen skal stives i karossen, for ikke at klappe sammen, eller knækker. Selv med stivere og afstivning af hele undervognen er det kompliceret. Der skal stort set bygges et helt bur inden i swiften, og det medfører en del andre udfordringer i forhold til plads og sikkerhed.

Alt kan naturligvis lade sig gøre, men det bliver en bekostelig affære at få plader på den.
1,5 Creme/Blanksort GLX 2008
Log ind
Opret bruger
Seneste billeder Android bilradio Android bilradio Android bilradio Android bilradio Android bilradio