logo banner
25. jun 2007 22:23  

HOLD KÆFT EN OMGANG!

Nå, ja, jeg ved ikke engang hvor jeg skal begynde, for der er så meget at skrive, men en interresant historie det er det da, hvis jeg selv, i al beskedenhed(Naturligvis smilie smilie), skal sige det!

Som jeg skrev den 13/6, så var kæresten og jeg i i Tyskland, nærmere bestemt hos Suzuki forhandleren Rohde Aut. i Flensborg. Altså en autoriseret Suzuki forhandler.

Her bestilte vi komplet RS skørtesæt, samt 15.000 km service! Vi skulle sammenlagt betale ca. 1150 euro(ca. 8750 kr. samlet - Billigt nok!) Vi skulle så komme derned igen den 22/6, i mellemtiden ville de så have bestilt og lakeret skørtesættet, så det var klar til montage! Nå, men den 22/6, var som bekendt i fredags, vi afleverer bilen og jeg kører så ned for at hente den dagen efter, lørdag, sammen med Miksto her fra siden og hans kone Helle samt deres drenge!

Da vi kommer for at hente bilen, står den udenfor, og jeg skynder mig jo(som et barn ved gaverne juleaften smilie) hen for at se på min Swift - OG DET LIGNER BARE LORT! Fugerne er for store, der er Sikaflex(det de bruger til at lime det fast med) ud på selve skørtet! Lakken er slået; skallet af flere steder! Skørtet i passagersiden sidder så højt at døren skraber på osv. osv. - Kort sagt, det er den absolut dårligste montering EVER! Det værste er at jeg så skørtet lakeret om fredagen, da jeg afleverede bilen og det var en kanon flot lakering! Det var både blevet grunden og det hele!

Nå men, da forhandleren kommer hen(Er meget flink, det skal siges!), siger han med det samme, at de meget gerne vil beholde bilen, da montering m.m. er gået gal - JA TAK; DET TROR JEG FANDEME PÅ! TROR SGU AT SPECIALKLASSEN 5.½ A, HAR SNEGET SIG IND OG KLASKET LORTET PÅ MED ABESNOT!

Jeg sagde til ham "IT LOOKS LIKE SHIT" og "ITS THE WORST MOUNTING I HAVE EVER SEEN!"!

Han benægtede intet og hans kollega brugete direkte samme ord - "SHIT"! Kort sagt, de var imødekommende pg venlige og vi talte om alle de muligheder der var for at ordne situationen! Mikael hjalp godt til, så vi gjorde fælles front, som vi SCD`ere nu gør smilie smilie smilie! Men igen, de var venlige og prøvede på intet tidpunkt at krybe udenom!

Da min Swift er en Invalidevogn og derfor kun må køre med automatgear, så var det ikke bare lige sådan for dem at låne en bil til mig i Danmark(For man må ikke få en lånebil i Tyskland og køre den i DK, det er ulovligt!)

Så til sidst foreslog Mikael at de kunne give mig nogle penge tilbage! Det talte vi om og de sagde at de helst ville lave det om, så vi blev glade og kom igen! Men da det ikke kunne lade sig gøre med lånebil, så gav det mig penge tilbage!

Jeg havde oprindeligt lagt 500 Euro ud i forskud, og skulle derfor betale 650 euro samme dag jeg hentede Swiften! Istedet blev det til at jeg ikke skulle betale EN KRONE til og oveni købet fik jeg 150 euro tilbage! Ligeledes fik Vi hver(Mikael, min far og jeg) et gavekort på 25 euro! Dvs. jeg slap med at betale 350 euro(ca. 2600 kr.) for fuld service og komplet RS Skørtesæt, incl montering og lakering, omend der er nogle timer for mig i reperationer!

MEGET MÆRKELIG DAG! Men jeg vil absolut ingen kvaler have med at køre derned igen, fpr hold da kæft hvor kunne mange danske forhandlere lære noget af dem om service! De erkendte det hele, uden problemer og betalte også uden diskussion for det! Det vigtigste som de sagde, var at vi var glade og ønskede at komme tilbage - Jeg tror dem og jeg kommer tilbage! smilie
Hej, kig lige forbi mit galleri!

Se billeder af 18" supertusimo alufælge samt læderkabine der er til salg! :0)

25. jun 2007 22:35  

1

Hehe tossede tysker.. men de har forstand på at gi kunderne ret smilie

25. jun 2007 22:36  

2

Træls det ikke var monteret ordentligt.. smilie

Men billigt skørtesæt og god service må man sige . . smilie smilie smilie
[Slettet bruger]
LeneD
26. jun 2007 00:37  

3

Underlig situation, men er da glad for det endte godt!! Har helt ondt af dig, syntes sku det er rimeligt uheldigt, men ja om ikke andet er den pris vist IKKE til at klage over smilie
Med venlig hilsen
René Høvinghof Johannesen

Astina.dk - Make your car different!
26. jun 2007 04:21  

4

Det var ellers noget af en oplevelse smilie
Men lyder som rigtig god service! smilie
Kan man få cheesburgers uden ost? o_O
26. jun 2007 08:06  

5

Sådan er tyskerne sgu - de forstår sig på service. Men overraskende at det var dårligt første gang, det ligner nemlig ikke tyskere..

Men dejligt med god service og pris.. smilie
Log ind
Opret bruger
Seneste billeder Android bilradio Android bilradio Android bilradio Android bilradio Android bilradio