Efter nu selv at ha´ læst FDM´s vaskeråd, må jeg jo så medgive at undervognsvask i anlæg bedst undgåes... DOG skal det bemærkes at det primært skyldes manglende effekt.
Mht. at undervognsvask skulle ødelægge/spule evt. antirustbehandling væk må jeg altså protestere. Såfremt man ellers venter til efter den anbefalede tørre-/hærdetid af undervognsbehandlingen, kan undervognsvask altså under INGEN omstændigheder formå at spule denne væk. Har tidligere selv arbejdet for klargøringsfirma og adskillige gange rengjort undervogn og selv med 200 bars vandtryk og HEDVAND (140 grader+) er det stort set umuligt at komme til livs, med mindre der også anvendes kemi. Underforstået kan dyserne i vaskeanlægget umuligt gøre så stor skade, som påstået, om nogen skade overhovedet.
Har et godt fif til vask af bilen i hånden... invester i en såkaldt "vinduespudserbørste" eller "rævehale" (skal være et rigtígt professionelt redskab, som bedst erhverves ved engros forhandler/grossist af rengøringsartikler), så minimeres mængden af skidt man kører rundt på lakken idet disse børster har den evne at lede skidtet "op" i hårene/fibrerne og samtidig nemt skylles op, selv i relativt beskidt vand!
Tak for go´ debat... det er sgu´ da viden der kan komme os alle tilgode, der hér bliver præsenteret!
Mvh. ZNILLERZ c",)
GL-J 4x4 Blueish Black Pearl, OZ Ultraleggera Black 215/35-18", H&R 35 mm sækning, A/C, Bi-Xenon + Xenon Fogs 8000K, All BLACK backlights/turnsign. + Side- / Rear windows, short-shift, Remus mellemrør + Bagpotte, 2-delt læderkabine sort/grå, KN 57i Performance Induction Kit - custom fitted, De-badged.