Forsigtig.
Om de 2 horn sammen trækker meget strøm (noget de sandsynlig gør) så risikerer du at smelte ledningen der går ned til hornet.
Det er bedre at trække en ny lidt tykkere ledning direkte fra batteriet og ned i et relæ.
Så går den originale ledningen fra dit originale horn ind på relæet.
Dermed er det din originale ledning der aktiverer relæet, og den nye tykkere ledning der leverer kraftig strøm direkte fra batteriet, gennem relæet og direkte i dine horn.
Husk at koble + til hvært horn med et Y-kabel.
Om du kobler i serie får førsten horn halv lyd, og sidste horn ingen lyd pga strømtab i seriekæden.
Da jeg fik Rhode Auto til at montere mit 2-tonet horn, seriekoblet de det.
Resultatet blev som jeg skrev, halv lyd på første horn, og ingen lyd på horn nummer 2.
(Det bemærket jeg ovenvfor mekaniker, men han påstod det hele var korrekt monteret, og "hornene dugede ikke bedre".
Efter selv å ha afmontert kofangeren og fundet ytterligere 2 monteringsfejl på mine horn udført av Rhode, fik jeg selv styr på det, og det hele lyder som det skal.
2 kraftige samstemte toner.)