Jeg har én af begge... både en 1,3 og en 1,5.
Der er lidt kvalitets forskel på dem. Generelt så synes jeg at finnish er bedre i en 1,3'er (hvis den er lavet i japan). Forskellen er bl.a.
1,3 har følgende, som ikke er i 1,5
Antenne placeret bagerst (mod antenne i front)
krom ringe omkring dyser og ventilations (mod plastik alu-farvet)
Krom håndtag (mod plastik alu-farvet)
læderrat (mod standard)
el-ruder i bag (5 dørs) (mod manuel rudehejs)
og et par andre småting (som eks en mindre motor
)
Netop derfor udskiftede jeg en del af det oprindelige udstyr, da jeg købte min 1,5.
Skiftede bla.
alm rat til org suzuki sportsrat
plastik alu håndtag til krom
plastik alu dyser til krom
og så lige lidt mere.
Jeg ville vælge at købe en 1,3'er. Der spares lidt på pengepungen, og de penge kan evt. bruges til andre dele - anlæg, bagpotte, mellemrør, luftfilter, alufælge, vinterdæk eller lignende)
Du kan naturligvis også overveje at købe min, såfremt det er interesse.
Den kan evt. finansieres gennem suzuki. (Jeg sælger den til dem, og de sælger den til dig.) Evt. kan vi snakke om priser, hvis det er.... der er jo inkl. en masse ekstra lir, så hvis der er noget du ikke vil have med, kan jeg evt. sænke prisen. (eks. alufælge med vinterdæk, ekstra undervognsbehandling, lakforsegling, mm)
/Svimme
1,5 Creme/Blanksort GLX 2008