dmi skrev:
Ved ikke om den var til mig Michael??. Jeg er sku ikke medlem af bilgalleriet. Men snakkede i eftermiddags med en fælg ekspert, han sage at hele hans erfaring sage ham at de ville være "klappet" sammen hvis det have været th fælge.
mikael_o skrev:
Thansen følge er sq samme kvalitet, som alt andet.. Grunden til de kan sælge dem så billigt, er at de køber kæmpe partier hjem, og har liggende i stakkevis..
Jeg har brugt thansen fælge i flere år, både til ræs, og hverdags brug osv. og de fejler intet..
Fatter ikk hvordan det firma kan kører rundt..
KP84 skrev:
.... Dækkenede er det være lort.. Har T-Hansen fælge til og ligge hvor jeg skiftede dæk på, fordi dem der sad der på fra T-hansen var livsfarlige og køre med når der regnede... Man kunne lige så godt undvære rattet, når der regnede..Bilen kørte lig ude, næsten uanset hva man gjort...
2r skrev:KP84 skrev:
.... Dækkenede er det være lort.. Har T-Hansen fælge til og ligge hvor jeg skiftede dæk på, fordi dem der sad der på fra T-hansen var livsfarlige og køre med når der regnede... Man kunne lige så godt undvære rattet, når der regnede..Bilen kørte lig ude, næsten uanset hva man gjort...
Jeg er enig med dig at de billigste dækkene der følger med ikke duger særlig godt på vådt føre.
Men den situationen du beskriver, siger mig mere om at du er en dårlig chaufeur.
Man har altid et givet vejgreb. Det bestemmes af de køreforhold og udstyr på bilen (der i blandt dæk).
Hvis man så ender op med at ikke kunne styre bilen i vådt føre, og der kører lige ud, har man ikke sine vurderingsevner i orden, og bør ikke køre videre.
Jeg kører selv på de nævnte dæk, og har meget god vurderingsevne på hvordan jeg skal køre dem i de forskellige forhold.